Vad är egentligen viktigast?

Jag har börjat tveka på Joakim, igen. Och det är precis som jag trodde det skulle bli, allt upprepar sej och jag mår bara dåligt av skiten utan att inse... Känner att det kommer bli(eller kanske redan är) så att han vill vara tillsammans med mej och kan behandla mej hur han vill, tills han tappar känslorna och under den tiden har jag redan gått och tvekat, tänkt och tryckt ner mej själv tills jag låter honom göra slut åt mej....
Men det var egentligen inte det jag ville berätta, jag borde inte skriva vad jag gör på bloggen, men det hör till det jag vill berätta och jag har lösen och antar att ingen läser detta så....
Här om dagen pratade jag med en kompis om hur jag kände... Och jag sa att det var jobbigt att ha ett "dubbelliv". Eftersom Joakim är grymt emot att jag röker(olagliga saker) så kan jag inte berätta för han vad jag gör, jag kan inte vara så ärlig mot honom som jag vill vara. Och då sa min kompis att han förstod Joakim, han skulle aldrig vara tillsammans med en "pundare" och då var frågan, till mej, vad betyder mest? Röka eller honom? Och det kan diskuteras jävligt mycket ....
Vilket leder berättelsen till ikväll. Lixom vi har precis haft sex, han sätter sej vid datorn och frågar: får jag spela? Då undrar jag: vad är viktigast? Spela eller mej?

*helvete vad mycket jag skrev.... Hoppas någon fattar iaf...*


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2012-03-21 @ 23:11:25
URL: http://nattstad.se/blomdahl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0