sunshine of your blood

vattenväder ute, normalt folk brukar säga att det regnar, men jag är inte normal.
jag vaknade hos joakim runt två... trodde då att klockan var sex och jag drömde världens skitdrömm innan, att joakim lämnade mej och bara slutade älska mej, när jag vaknade trodde jag att det var sant tills jag frågade honom ^^ silly me ...
aja viktor kom sedan och medans dom spelade mera lol så taggade jag hem, tänkte sortera reklamen och ta hand om mej själv, och sätta på mej trosor... duschade hos joakim igår och fick låna hans kallingar... och ni brudar som säger att det är najjs med kalligar, sluta upp med det, det är inte behagligt... det är jobbigt att sitta då kalligarba åker upp 24/7, plus att det är extremt osexigt... så lägg bara ner.
förövrigt så är jag svensk och måste klaga på vädret så här kommer en bild på vårat fönster ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0