Random mother

sitter fortfarande hos joakim på deras lan men jag tog över Elias plats på lanet, han hade ju viktors mac och han stack till sin b-rud så jag fick låna macen (y) fick även test spela lol, och jag är värdelös på det ^^ men ändå, boyfriend supporter(?) och han verkar glad? att jag lär mej? iallafall inget negativt :P Tänkte egentligen tagga hem, duscha, sortera reklam... MEN de kan jag göra imorgon istället. Och har förövrigt fått en moppe av min mor, vilket var galet random haha... börjar känna mej jävligt bortskämd... dock så payade jag halva boarden själv (snålpappa) men man måste väl lära sej på något sett att ta liiite ansvar :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0