Om personen på bloggen

Är du oskuld? - hahahahahhaha

Har du ett par string trosor? -  nej, grannypanteys <3
Är du kär? - ja jag är gay
I vem? - postman
Röker du? - YOLO
Snusar du? - NÄ!
Använder du push-up? -  chipspåse it is
Vem messade du senast? - varförbryr du dej?!
Vad stog det? - K bry / care
Vem fick du ett mess från senast? - det var ett jävla frågande om min lur
Vad stog det? - srsly...
Vem ringde dig senast? - din mamma
Vem ringde du senast? - min mamma


Varit full? - nykterist indeed
Druckit öl? - kanske
Druckit cider? - kanske
Druckit sprit? - JA :3
Prövat röka? - efterbliven fråga
Prövat snusa? - ännumer efterbliven fråga
Pussat någon? - nej jag är virgin
Kysst någon? - skillnaden är...?
Hånglat med någon? - alla och ingen
Varit på en riktig fest? - nope, jag och laban hade fest
Sovit i samma säng som motsats kön? - farfar?
Bråkat med din bästa vän eller nära vän? - herp..
Brutit något? - nej, är odödlig !


Choklad eller glass? - äpple
Godis eller glass? - ^ same question
Bögar eller lebbar? - geting
Player eller förhållande? - multiplayer ;)
Cigg eller snus? - ciggarrer
Push-up eller T-shirtbh? - inget av dom?
Klackskor eller gymnastikskor? - barfota
String eller hipsters? - kalsonger!!!!
Kjol/klänning eller jeans? - badkläder
Rullar eller skär spagetti? - subway ;P <3

Har du nånsin blivit upptäkt när du smugit ut? - efterlyst heter det!
Har du nånsin velat ta livet av dig? - TJA EMO
Har du nånsin gjort något du ångrar? - melker
Har du hoppat bungy jump? - kommer, chilla
Har du nånsin varit med i en olycka? - kino fo, why?
Har du nånsin ätit en hel tårta? - hale halv... med filip
Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - motorsåg >:)
Har du nånsin gått på bio ensam? - hehe, forever alone :c
Har du nånsin tyckt att världen suger? - life sucks, music doesnt
har du någon gång liftat? - aa, luffare för fan!
Saknar du någon just nu? - niggermanda
Är du glad? - lite sad
Är du fundersam? - när jag är ensam
Är du uttråkad? - därför gör jag detta niggertest .____.
Är du fransk? - nej rysk
Är dina föräldrar fortfarande gifta? - skiljsmässobarn
Gillar du någon just nu? - MEN FÖR FAN, KOM PÅ NYA FRÅGOR... *joakim*
ända kul bild jag hittade på viktors mac ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0