Haters is hating

eftet att ha skrivit förra inlägget messade joakim och frågade om jag ville med ut, och en för brud som suttit inne hela dagen så stack jag till honom fort som fan. Så joakim och sabiina rullade ner på stan och mötte rätt trevligt folk. Sen så ville jag till meddo och fick med mej joakim och elaias :3 kan ju säga att jag behöver mer cash för att lyckas bli nigger tills balen, eftersom jag knappats tror att solen vill ge mej gratis bränna :/
och gillar att typ alla som testade min bräda var tvungen att kommentera något, jag säger bara att det är ju inte så att man börjar spela på "extream" när man är nybörjare direkt... kommentera om du fattar vad jag menar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0