If I committed suicide

"En äkta vän skulle inte gråta på din begravning, ist skulle hon uppdatera din facebooks status till 'Chilling with Jesus'" ... har gått o tänkt på den meningen rätt ofta faktist, varje gång jag tänker på då jag o amanda vad på silosarna kommen den meningen upp i skallen ^^ HAHA om jag skulle ta livet av mej och polisen hittade en lapp i min BH med mitt facebook lösen, skulle aina aldrig lissta ut vad det var för något. Men det är då Amanda glider in och bah "AHA i know what thats mean!! >:D" sen skulle hon få logga in på sabiina den odödligas fajsbokk o ändra statusar ;) *it's just one of a hundred thoughts I have when I go to bed*

"LoL den här bilden blev inte som jag tänkt mej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0